Dyrektor Regionalnego Ośrodka Kultury w Olecku „Mazury Garbate” ogłasza nabór na wolne stanowisko Specjalista ds. finansowo-kadrowych w ROK „MG” w Olecku, Plac Wolności 22.
1. Do naboru może przystąpić osoba, która posiada niezbędne kwalifikacje, jak niżej:
1) jest obywatelem polskim;
2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu:
4) posiada wykształcenie co najmniej średnie, ( rachunkowość lub technik ekonomista będzie dodatkowym atutem) oraz doświadczenie pracy w dziale finansowo-księgowym, kadrowo-płacowym.
2. Wymagania dodatkowe:
1) biegła znajomość obsługi komputera – obsługa programu Word, Excel
2) obsługa kasy fiskalnej,
3) znajomość , w zakresie związanym ze stanowiskiem pracy, przepisów ustaw i rozporządzeń związanych z :
a) prawem pracy,
b) ubezpieczeniami społecznymi,
c) podatkiem dochodowym od osób fizycznych,
d) ustawą o finansach publicznych w zakresie samorządowych instytucji kultury,
e) ustawą o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,
4) zdolność analitycznego myślenia,
5) umiejętność praktycznej interpretacji przepisów,
6) komunikatywność i wysoka kultura osobista,
7) odpowiedzialność, terminowość,
8) umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie kasy ROK zgodnie z obowiązującymi przepisami (ograniczony zakres)
2. Rozliczanie kas dodatkowych, tj. kina, biblioteki.
3. Sprzedaż biletów wstępu na wydarzenia organizowane lub współorganizowane przez ROK.
4. Dekretowanie dokumentów finansowych, księgowanie
5. Kompletowanie dokumentów finansowych.
6. Sporządzanie przelewów bankowych, dowodów wpłaty, wypłaty oraz innych dokumentów obrotu pieniężnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ogólnokrajowymi i wewnętrznymi.
7.Prowadzenie ewidencji opłat za zajęcia
8. Sporządzanie list płac dla pracowników ROK i Działu Biblioteka oraz rachunków do umów zleceń i dzieło (program kadrowo-płacowy).
9. Obsługa programu Płatnik, tj. wysyłka elektroniczna zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników, zleceniobiorców, sporządzanie korekt dotyczących ww dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
10. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
11. Prowadzenie rejestru rachunków do umów zleceń i umów o dzieło .
12.Sporządzanie rocznych deklaracji (PIT4R ,PIT 8B i PIT11) oraz terminowe doręczenie lub przekazywanie ich pracownikom i organom podatkowym.
13. Prowadzenie dokumentacji z zakresu dobrowolnych ubezpieczeń grupowych.
14. Prowadzenie dokumentacji akt osobowych pracowników.
15. Przygotowywanie wszelkich dokumentów z zakresu spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem, zwolnieniem, zmianą warunków pracy, płacy, kompletowanie dokumentów osobowych z jednoczesnym ich zabezpieczeniem.
16. Kompletowanie dokumentów do ZUS, pracownikom przechodzącym na renty i emerytury w przypadkach zgłoszenia takich potrzeb.
17. Prowadzenie kartoteki urlopów wypoczynkowych, planów urlopów.
18. Sporządzanie list obecności oraz kontrola i nadzór nad prawidłowym ich rozliczaniem.
19. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników.
20. Kontrolowanie stanu nadgodzin pracowników w celu uniknięcia przekroczenia dopuszczalnej ich ilości dla poszczególnych pracowników.
21. Rozliczanie godzin pracy na podstawie kart pracy pracowników.
22.Systematyczne monitorowanie czasu pracy wszystkich pracowników celem zachowania prawidłowości okresowego rozliczenia czasu pracy.
23. Prowadzenie spraw w zakresie PFRON, PUP
24. Pomoc w organizacji przedsięwzięć kulturalnych ROK.
25. Delegowanie pracowników na okresowe badania lekarskie.
26. Przygotowywanie wszelkich sprawozdań dotyczących wynagrodzeń i zatrudnienia.
27. Planowanie szkoleń pracowników, prowadzenie ewidencji odbytych szkoleń.
28. Prowadzenie wszelkich spraw komorniczych dotyczących zajęć na wynagrodzeniach pracowników.
29. Kontrola dokumentacji związanej z zatrudnianiem i wynagradzaniem pracowników pod względem zgodności z przepisami prawa i wewnętrznymi regulaminami.
31. Opracowywanie w porozumieniu z Dyrektorem projektów wewnętrznych przepisów związanych z zatrudnieniem, wynagradzaniem
32. Okresowe sprawdzanie aktualności wewnętrznych regulaminów związanych z zatrudnieniem i wynagradzaniem i zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości Dyrektorowi.
4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) praca w budynku piętrowym bez windy, stanowisko usytuowane na parterze budynku przy Placu Wolności 22,
2) praca wymagająca dobrej znajomości obsługi komputera,
3) praca w pełnym wymiarze czasu pracy,
4) praca częściowo związana z obsługą klienta,
5) praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy.
5. Wymagane dokumenty:
1) własnoręcznie podpisany list motywacyjny,
2) własnoręcznie podpisane curriculum vitae (CV z przebiegiem nauki i pracy zawodowej),
3) kserokopie potwierdzające posiadane wykształcenie,
4) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach
5) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy z godnie z załącznikiem nr 1 do ogłoszonego naboru,
6) własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata zgodnie z załącznikiem nr 2 do ogłoszonego naboru,
7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa a art.13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
6. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Wymagane dokumenty należy składać w terminie do 10 lipca 2024r. do godz. 9 w siedzibie Regionalnego Ośrodka Kultury w Olecku „Mazury Garbate” w Olecku, Plac Wolności 22, w sekretariacie pokój nr 12 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. finansowo-księgowych” osobiście lub pocztą (liczy się data wpływu do ROK „MG”. Dokumenty, które wpłyną do ROK „MG” po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Dodatkowe informacje:
1) brak własnoręcznego podpisu na wymaganych dokumentach, będzie uznany za brak spełnienia wymagań formalnych,
2) złożone dokumenty będą sprawdzane pod względem kompletności i spełnienia wymagań określonych w powyższym ogłoszeniu,
3) osoby, które spełniły wymagania formalne zostaną powiadomione o następnym etapie naboru telefonicznie, w związku z powyższym proszę o podanie nr telefonu do kontaktu tylko i wyłącznie na potrzeby prowadzonej rekrutacji,
4) z przeprowadzonego naboru zostanie sporządzony protokół,
5) informacja o wynikach naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej ROK,
6) wybrany kandydat zostanie zatrudniony na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy na czas nieokreślony z tym, że pierwsza umowa zawarta będzie na czas ściśle określony i nie dłuższy niż 6 miesięcy,
7) po rozstrzygniętym naborze dokumenty kandydata wyłonionego w trakcie naboru zostaną dołączone do jego akt osobowych.
Olecko dnia 02.07.2024r.